Majlis Perkahwinan Daus & Aishah pada Oktober 2010 di Dato' Keramat, KL

Gambar ni aku shoot ketika Masjlis Perkahwinan rakanku iaitu Saudara Firdaus Mispar di sebelah perempuan pada Oktober 2010. Beliau menjemput aku sebagai Pengapit. So, atas dasar rakan dan di jemput secara peribadi maka aku berbesar hati untuk memenuhi permintaannya.

Dalam masa tu aku juga merangkap Non Official Photographer coz dia mmg dah guna khidmat photographer Andaman. Sekadar koleksi aku untuk tatapan dimasa akan datang.







Gambar lain aku xsempat upload lagi..Gambar kat atas tu gambar ketika bersolek di rumah atok pengantin perempuan di Dato' Keramat, KL.

Majlis Perkahwinan sebelah lelaki mmg beliau menjemput aku sebagai photographer tetapi terpaksa di tolak memandangkan bertindih dengan Majlis Perkahwinan anak buah aku di Kampung. Saksikan Post Majlis Pertunangan/Perkahwinan Misliza & Azruddin utk post berkaitan anak buah aku.

Gambar Oleh Roman Picisan a.k.a Rudy Hartono
Email : photohunt3r@gmail.com